Livrare
Transport
Livrarea catre CLIENT a produselor achizitionate este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid prelucreaza datele cu caracter personal ale CLIENTULUI CONCEPT 22 , exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acesta prin intermediul website-ului sau direct din unul din magazinele CONCEPT 22 , dar numai cu respectarea Intocmai a prezentului document „Termeni si Conditii” CONCEPT 22 .
Firmele de curierat rapid si eventual tertii parteneri ai acestora, mandatati pentru Indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale CLIENTILOR CONCEPT 22 , sunt obligati la respectarea Intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document „Termeni si Conditii” CONCEPT 22. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta CLIENTII CONCEPT 22 prin orice mijloc de comunicare (email, telefon, sms), In limitele si In scopul prevazut In acest articol. Concept 22 foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.
Livrarea se va realiza in maximum 5 zile lucratoare pentru produsele pe stoc si in maximum 45 zile lucratoare pentru produsele pe comanda. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului mentionat, CONCEPT 22 va informa CLIENTUL In scris, prin email. In acest caz, CLIENTUL poate renunta In scris la comanda. Daca plata a fost efectuata prealabil livrarii, atunci suma platita va fi rambursata In totalitate, conform legii, In termen de 5 zile lucratoare de la data renuntarii.
Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre CURIER la livrarea produselor comandate (la care sunt anexate Factura, Chitanta si Certificatul de Garantie), ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, CLIENTUL va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in scris pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare CLIENTUL recunoaste primirea In bune conditii si In totalitate a produselor comandate.